Die Flammen

In Englisch.

Heute habe ich Bilder von Flammen. Flammen sind sehr schön zu fotografieren. Leute sind Feuer zu bezaubern, und bin ich auch. Feuer kann uns warmhalten. Aber auch kann es zerstören.

Im Stadt Colorado Springs war das Feuer von Waldo Canyon. Meine Arbeit war für ein paar Tage geschlossen weil war das Feuer sehr nahe das Amt. Mein Haus liegt nur ein bisschen weiter. Rauch habe den Himmel aufgefüllt. Viele Leute habt ihren Häuser ausgeleert.

 photo WP_000132_zpsbd867be0.jpg

 photo WP_000145_zps8c570bd2.jpg

 photo WP_000146_zps0d9be7a0.jpg

Aber Feuer für Grillen ist toll. Mein Vater grillt sehr gut. Die Bilder sind von ein Feuer für Grillen.

 photo 20121020031_zpsee7486a9.jpg

 photo 20121020018_zps760423aa.jpg

 photo 20121020025_zpse5bc20fe.jpg

 photo 20121020015_zps17658e05.jpg

 photo 20121020014_zps50ab0eae.jpg

Danke, Wolke. Du hast mir von diese Bilder erinnert.

Advertisements

6 thoughts on “Die Flammen

  1. Carol Reamy

    Well, I can’t read the post but I recognize and remeber the pictures of the flames in the bbq grill.

    Reply
  2. Carol Reamy

    *remember–I hate it when I find a misspelling after I’ve sent it :p

    Reply
  3. Pingback: Blodgett Peak | Simplify...

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s