Der Mond

Wendi und ich besuchen mit Familie an diese Wochenende. Unsere Tochter hat mit meinem Mutter besucht letzte Woch für Frühlingsferien. Aus sie haben wir nicht gehört. Ich denke, dass meint sie Spaß gemacht mit ihre Großmutter.

Wendi und ich werden Fotos machen. Gefällt mir wann Wendi mit mich kommt. Sie hat ein gute Auge für interesante Bilder. Ich weiß nicht, ob sind die Bilder, wie sieht sie sie. Ich versuche.

Vom letzte Wochenende, hier ist ein Foto von dem Mond. Es ist nicht wirklich ein gutes Foto. Es war nach Sonnenuntergang und war ich in Eile… doch. Gefällt mir ohnedies.
___________

Wendi and I are visiting with family this weekend. Our daughter stayed with my mom last week for Spring Break. We haven’t heard a peep from her. I think that means she’s having fun with her grammy.

Wendi and I will be taking some photos. I like when Wendi comes with me. She has a good eye for interesting images. I don’t know whether they turn out like she sees them, but I try.

From last weekend, here is a photo of the moon. It is not a particularly good image. It was after sunset and I was in a hurry. Yet… I like it anyway.

 photo IMG_7404_zpsm6lxnlhb.jpg

Advertisements

2 thoughts on “Der Mond

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s