Ein Großer Himmel

Letzte Wochenede meine Frau und ich sind auf zu das Land gefahren. Unsere Tochter war mit ihre Großmutter, und wir zwei hatten sich Zeit für uns. Natürlich ich habe meine Kamera mit mich gehabt. Zur Ost die Stadt Walsenburg ist ein Windkraftpark. Das Land aus da ist sehr leer. Der Himmel ist sehr groß.
______

Last weekend, my wife and I drove out into the country. Our daughter was with her grandmother and we had time for the two of us. Of course, I had my camera with me. To the East of Walsenburg is a wind farm. The country out there is empty. The sky is huge.

IMG_9030

IMG_9028

Und die Windkraftwerke machen ein gruseliges Geräusch: die Geräusche der Turbinenschaufeln durch die Luft mit das Brummen und die Abgeschiedenheit.
______

And the wind turbines make a creepy sound: the sound of the blades through the air with a hum and the seclusion.

IMG_9023

IMG_9022

IMG_9017

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s