Garten von die Götter bei Tageslicht

Bevor wir nahmen meine Schwiegermutter Hause, wir gingen durch dem Garten von die Götter bei Tageslicht. Außer für die kurze Fahrt durch dem Park ein paar Tage bevor, sie hatte nie durch es ging.

Before we took my mother in law home, we went through the Garden of the Gods by daylight. Aside from the short drive through the park a couple of days prior, she had never been through it.

Advertisements

2 thoughts on “Garten von die Götter bei Tageslicht

  1. wolke205

    Es ist so wunderschön… Ich wäre so oft es geht da. Aber manchen Menschen fällt die Schönheit der Natur nicht mal dann auf, wenn man sie mit der Nase drauf stößt 😉

    Reply
    1. matt Post author

      Ich mag da auch natürlich zu gehen… Nach die Touristen nach Hause gehen, ist der Park nützlicher.

      Ich denke, du richtig über Menschen bist. 😉

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s