Ein Jahr vor…

Ein Jahr vor schrieb ich mein ersten Beitrag auf Deutsch. Es war kurz und süß, weil ich herzlich wenig Deutsch weißte. Und jetzt? Ich weiß, dass ich sogar weniger weiß! Zu lernen Deutsch war mein Ziel, und denke ich, ich ein bisschen Erfolg hatte.

Ich behalte selten Jahrestage auf meinem Blog. Zu ansehen die Zukunft ist besser als die Vergangenheit zu ansehen. Aber weiß ich, Fortschritt relativ ist, zur wo man war. Ich dachte, die erste Jahrestag wichtig war.

Ich bin dankbar für alle meine Leser natürlich. Aber alle meine neue deutschsprachige Freunde und Leser: vielen Dank! Ich hoffe im Zukunft mehr zu aufbessern.

Auf anderes Jahr Wohl!
______

A year ago I wrote my first post in German. It was short and sweet because I knew precious little German. And now? I know I know even less! Learning German was my goal, and I think I’ve had a little success.

I rarely keep anniversaries on my blog. To look toward the future is better than looking at the past. But I know progress is relative to where you’ve been. I thought the first anniversary was important.

I’m grateful to all my readers of course. But all my German-speaking friends and readers: thanks so much! I hope to only improve in the future.

Here’s to another year.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s