Die Schneekunst meiner Tochter

IMG_6880

Die Schneekunst meiner Tochter macht sein weltweites Debüt!

Anastasia warf Schneebälle das Gesicht im Schnee zu machen hin. She war glücklich, es richtig zu besorgen.
______

My daughter’s snow art makes its world-wide debut!

Anastasia dropped snow balls to make the snow face. She was happy to get it right.

Sie arbeitete auf die Schneefrau bei ein Stunde. Unkraut und Stöcke bildete das Kleid.
______

She worked about an hour on the snow woman. Weeds and sticks make up the dress.

Sie brauchte mich nur für die Bilder!
______

She only needed me for the photos!

Advertisements

3 thoughts on “Die Schneekunst meiner Tochter

  1. wolke205

    Total süß 🙂 Ich gestehe – Schneemänner bauen und Schnee-Engel in den Schnee machen – hach ja, das mag ich auch 🙂

    Reply
    1. matt Post author

      Es macht spaß, sie zu machen, besonders mit Anastasia. Ich habe nicht mit diese Schneefrau geholfen… stattdessen habe ich Schneebälle an sie geworfen.

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s